nedjelja, 24. srpnja 2016.

What's in my beach bag? | Summer 2k16

Hello drage moje,još jedan post je tu. Danas vam donosim još jedan summer post,a to je što se nalazi u mojoj torbi za plažu. Ne bih duljila,stoga krenimo!✌🏻️

Torba koju nosim je iz američke trgovine Aeropostale! Dobila sam ju od rođaka koji žive u Kanadi prije godinu dana i još danas sam iznenađena činjenicom da ju imam,lol. Bila je to ljubav na prvi pogled. Na plažu inače nosim ili ruksak ili ovu torbu,no danas sam vam odlučila pokazati sadržaj ove torbe.


Naravno,ako idem na plažu uza se imam ručnik,a gotovo uvijek je to plavi Yamamay ručnik,moj omiljeni,heh.


Uz ručnik,of course,imam i kupaće kostime. Jedan je iz Calzedonie,a drugi iz Tezenisa. Oba obožavam! I uz to imam i rublje za promjenu nakon plaže. Nekada iskoristim i drugi kupaći,ovisi,lol.


Nikada ne vadim iz torbe četku i Glissov sprej za kosu. Uz sprej ju lakše raščešljavam,a sami sprej njeguje kosu i bolje miriše nakon korištenja. Ima predobar miris,huh! A što bih bez četke,lol? Ne mogu ići raščupana s plaže,hehe. I uz to,naravno,imam i kremu za sunčanje kako ne bih pocrvenila.


U zadnje vrijeme nosim i selfie štap sa sobom,iako ga ne koristim tako puno. No,jel,za svaki slučaj jer moje prijateljice i mene uvijek uhvati ideja za photoshooting kad nemamo ono što nam treba,pa štap nosim da budem spremna,lol.


Sunčane naočale su mi obavezni must have u torbi,na sunce ne mogu bez njih,obviously. Kupila sam ih prošle godine u Mulleru i jako su kvalitetne,imaju ono UV zaštitno staklo i jednostavno ih volim! 


Novčanik je isto moj dragi prijatelj na plaži,lmao. Imam tradiciju s prijateljicama nakon plaže otići u grad,pojesti nešto i šetati. Tako da,bez novca zapravo ne mogu ništa tu,lol. Najčešće nosim ovaj Accessorize novčanik na sovice,no imam ja još novčanika pa ih nekad promijenim,heh.


Mobitel! Ne moram objašnjavati zašto ga trebam i sve to,jednostavno must have jer nigdje ne idem bez njega,huh. I,uz to,ponekad ponesem slušalice,za svaki slučaj.


Moje prijateljice i ja obožavamo igrati karte na plaži,pa ih nosim sa sobom cijelo vrijeme!


I,na kraju,što mogu bez hrane i vode? Nekad to zaboravim ponijeti,priznajem,ali onda umjesto mene se sjete prijateljice i one ponesu neke kekse or something da ne gladujemo tijekom kupanja. 


To je to za ovaj post,darlings! Pišite mi mišljenja,komentirajte,učlanite se u ovaj blog. Nadam se da vam se sviđa! Čujemo se u idućem postu,xxx,M.❤️
P.S-za idući post planiram napraviti Q&A! Ako imate bilo kakvih pitanja,napišite mi ih u komentar ili u pitanje na asku!

Nema komentara:

Objavi komentar