nedjelja, 31. srpnja 2016.

July favs!

Pozdrav svima! Dobrodošli u još jedan post. I srpanj je došao do kraja i vrijeme jako brzo prolazi! S krajem srpnja došlo je vrijeme i za srpanjske favorite! Pa,da ne duljim,keep reading!✌🏻️ 

-Beauty favs-

#1-Lush Karma Kream
Dakle,čudo od kreme. Ne znam jesam li to prije spominjala na ovom blogu,ali definitivno je favorit ovog mjeseca. Najbolje mlijeko za tijelo ikad! Imam inače jako suhe noge i nekako sam ih morala njegovati,jel. Ovu kremu imam odavno i čim sam ju prvi put kupila,nisam prestajala kupovati. Osim što savršeno miriše,puno mi je pomogla i oko nogu,iako još nisu dobre. U svakom slučaju,svaki dan sam nakon tuširanja mazala noge i vidi se razlika,oduševljena sam! Krema je namijenjena za tijelo i ruke i svima ju preporučam,imali uništenu i suhu kožu ili ne!😊



#2- L'occitane shower gel
Uz Lusheve proizvode,zaljubljena sam i u cijelu trgovinu L'occitane! Jednostavno ne mogu odoljeti savršenim mirisima svega što je tamo,pa tako ni ovog proizvoda. Ovo je L'occitaneov gel za tuširanje,odnosno kao kupka s mirisom verbene or something. Odlično miriše,as I said,a kao i većina proizvoda u ovoj trgovini,odlično njeguje kožu,nakon kupanja mi je koža mekša i jednostavno bolja,ne znam... Svakako mi se sviđa proizvod,jest skuplji,ali tako je sve u toj trgovini i po meni se definitivno isplati dati svaku kunu za bilo što iz L'occitanea! Nemam što puno govoriti,odličan proizvod i od srca ga preporučam svima!


#3-Max Factor lak za nokte!
Ljeti su mi gotovo stalno nalakirani nokti pa je logično da ću imati i favorit od lakova. Ovaj mjesec to bi bio Max Factorov lak u nijansi 09,Diva Coral. As you can see,ovo je narančasti lak,tj.koraljne boje i inače obožavam tu boju,podsjeća me na ljeto,divna boja... Gotovo stalno ju nosim na nogama,lol. A o kvaliteti ne moram puno govoriti-meni je jedna od omiljenih beauty marki upravo Max Factor jer ima odlične proizvode visoke kvalitete. Lak se nije jako brzo izbrisao,iako sam stalno u moru,hehe! Preko sloja ovog laka uvijek stavim i bezbojni za dodatnu zaštitu. Sve u svemu,oduševljena sam lakom,jako mi se sviđa!😊


#4-Neutrogena Visibly Clear krema za lice
Ovu kremu koristim već jako dugo. Otkad su mi se zapravo počeli pojavljivati prištići i sve to. I puno mi pomaže i što se tiče prištića i same kože,osobito zimi. Naravno,kao što ste mogli pretpostaviti,ima odličan miris i to grejpa. Kvaliteta je odlična,nemam što govoriti,u sve Neutrogenine proizvode imam povjerenja. Nanosim ju nakon što očistim lice svaki put. Svima ju preporučam,svakako. Kupila sam ju u DM-u i nije bila preskupa,koliko se sjećam.😊


-book favourites-
Pa,za razliku od prošlog mjeseca,ovaj mjesec sam pročitala tri knjige! Svima trima sam oduševljena.

1.-Tetka Probisvjetka~David Walliams
Mama mi je kupila ovu knjigu jer je htjela da čitam,da ne ljenčarim po cijele dane,iako to i radim,lol. Isprva sam mislila da mi se knjiga neće svidjeti,ali očigledno sam ju presudila po koricama! Kad sam se 'udubila' u čitanje knjiga je postajala sve zanimljivija,u jednom trenutku nisam mogla prestati čitati jer nisam znala što će se dogoditi. Na kraju sam ipak bila oduševljena knjigom,zabavna je i svakako ju pročitajte ako još niste,vjerujem da nećete požaliti.


2.-Cura na netu~Zoe Sugg
Od prošlog ljeta me zanima ova knjiga,a ovo ljeto sam napokon otišla u knjižnicu i posudila ovu knjigu. Malo je reći da ju obožavam! Prava knjiga za tinejdžere,radnja je odlična i jako zanimljiva,oni zapleti mi se jako sviđaju,potpuno su neočekivani i takvo iznenađenje dobro dođe. Kad misliš da je sve napokon dobro,a onda nastane novi problem,lol. Izašao je i nastavak i svakako ga planiram pročitati u osmom mjesecu,jako me zanima što je sada u pitanju!😘


3.-Tajni dnevnik Adriana Molea 13 godina 3/4~Sue Townsend
Klasična knjiga! Napokon sam u knjižnici našla prvi dio serije dnevnika Adriana Molea! I ona mi se jako svidjela. Zapravo,na početku mi je bila bezveze,a što sam ju više čitala,moje mišljenje se mijenjalo. Knjiga je super,preporučujem ju je svima koji je do sada nisu pročitali. Inače obožavam čitati sve knjige koje su pisane kao dnevnik,ne znam zašto,ali to su mi najzanimljivije knjige! I jednom sam sigurna da ću pročitati i ostale nastavke,nadam se da su odlični kao i ovaj!



To je to za ovaj post,loves! Nadam se da vam se svidio,valjda nisam bila dosadna,lel. Pišite mi mišljenja u komentare i na ask,a mi se vidimo idući put. Kisses,M!💋


Nema komentara:

Objavi komentar