srijeda, 27. srpnja 2016.

Q&A: travelling,blog,movies...

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan post koji je malo drugačiji od dosadašnjih. Radi se o prvom Q&A postu na ovom blogu. Na asku i ovdje sam vas pitala da mi postavite neka pitanja o meni koja vas zanimaju,a ja sam izabrala 10 najzanimljivijih na koje ću sada odgovoriti. Krenimo!

1.-Prije si imala drugi blog. Zašto si odlučila krenuti ispočetka?
Ne znam zapravo,imala sam nekakvu potrebu za novim blogom. Htjela sam ispočetka sve početi,biti urednija i izbacivati postove češće,imati svoje bolje slike i tako... Moram priznati da nisam pogriješila u svojoj odluci,barem mi se tako čini. :-)

2.-Koji je tvoj omiljeni film?
Nemam baš samo jedan film,ima ih više,a to su Paper Towns,TFIOS i Jupiter Ascending. Ako već niste,obavezno pogledajte filmove,predobri su!😍

3.-Ako putuješ dosta,koja je tvoja omiljena destinacija do sada?
Putujem dosta,reklo bi se,ali ne znam koje mjesto mi je omiljeno do sada. Svako skijanje s obitelji i puno prijatelja mi je najbolje,a zatim mi se jakosvidjela Budimpešta i Beč!

4.-Koliko dugo pišeš blog?
Ovaj blog pišem mjesec i pol skoro,heh. A prvi post u životu sam objavila pri kraju prosinca 2014. godine,čini mi se.

5.-Omiljena hrana?
Svi slatkiši! Lol,a od ove normalne hrane mi je omiljeno pohano meso i pire ili tjestenina s rajčicom.

6.-Jesi li ikada razmišljala o tome da i ti postaneš youtuberica?
Yees,I did,haha. Planirale smo prijateljice i ja snimati za youtube i sve to,no ideja je propala,nemamo uvjete niti opremu,a ne isplati se kupiti ako bismo možda i odustale. Tako da,ništa od toga,lel.

7.-Imaš li citat koji te motivira ili ti je jednostavno najdraži od svih?
Ima jaako puno citata koji su mi dragi,a u zadnje vrijeme mi se jako sviđa ovaj:


8.-Vjeruješ li da se sve događa s razlogom?
Pa da,uglavnom. Ovisi o situaciji,no valjda je sve tu s razlogom nekim,jel. Ne znam ni sama više,huh.

9.-Imaš li neki određeni cilj u životu?
Nemam nešto jako važno zacrtani u glavi kao cilj,samo želim biti sretna,lijepo se provesti ovo ljeto i tako,no ništa jako posebno,jel.

10.-Jesi li optimistična osoba?
Well,mogla bih reći da jesam,no,ovisi u kojoj se situaciji nalazim,huh.

Eto,to je to za ovaj Q&A post! Nadam se da vam se svidio i da nije bio dosadan! Pišite mi mišljenja u komentare i na ask,učlanite se u blog i recite mi želite li da nekad opet napravim Q&A post! Vidimo se u idućem postu,xoxo.☺️

Nema komentara:

Objavi komentar