ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

Summer sleepover party guide!

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan post. Danas dolazim s jednom zanimljivom idejom-sleepover party u ljeto! Donosim vam sve bitne stvari koje trebate znati kada organizirate sleepover party:od ideja do savjeta! Ne bih duljila,tako da krenimo odmah!

#1-Have fun!
Najvažnije,zabavite se kako treba! Imate toliko stvari koje možete raditi:gledajte film,plešite na dobru muziku,pjevajte karaoke,tračajte(of course),igrajte se skrivača ili nešto tako,lakirajte nokte,radite beauty tretmane s maskama za lice i krastavcima(lol),organizirajte tuču jastucima,slikavajte se...Kao što sam rekla,toliko stvari koje možete raditi! Ako se dobro izorganizirate,zabavi definitivno nema kraja. Napravite popis stvari koje ćete raditi tako da ne bude onih dosadnih trenutaka kada se pitate što raditi,napravite raspored i krenite!


#2-Snacks!
Još jedna stvar koju treba dobro izorganizirati kada se radi o sleepoveru s tvojim prijatljicama jesu mini snackovi i općenito hrana! Jer,budimo iskreni,bez hrane nije tako dobro,lol,što jest jest! Tako da,oko hrane se treba potruditi. Kupi,za početak,one tipične grickalice tipa smoki,čips,štapiće i to. Složi ih u zdjelice. Možeš napraviti ili naručiti pizzu,po meni je najbolje da sve zajedno radite pizzu,tek tad zabavi nema kraja,definitivno. I na internetu potraži recepte za nešto što možeš prigristi 'sa strane' tipa hrenovke u lisnatom tijestu. A što je party bez slatkiša? Kupi neke kekse ili ih napravi,a ni kolač nije nepoželjan,hehe!



#3-Decorations
Što je party bez nekih,barem malih,dekoracija? Možeš ih sama napraviti,možeš ih kupiti,it's on you. Ako si više za izrađivanje,potraži na internetu/youtubeu neke videe o dekoracijama za party i kreni u akciju,lol! Možeš napraviti ili kupiti one kao mini zastavice koje se nekad kupe za rođendan,lmao,zatim možeš od raznih ukrasa koje imaš doma(od Božića,npr.) napraviti dio gdje ćete imati photobooth pa izradi i one brkove,naočale i slično za što bolje slike! I tako,proguglaj malo o tome,definitivno ćeš naći neku ideju koja ti se sviđa.

#4-no phones allowed!
Današnji sleepover party-i sveli su se na tipkanje i buljenje u mobitel,sve je izgubilo smisao. To mi se ne sviđa. Za ovaj party možeš uvesti jedno jednostavno pravilo-no phones allowed. Neka ih prijateljice ili ostave kod kuće ili ponesu sa sobom i stave negdje gdje nećete boraviti tu večer. Bez mobitela je zabava još bolja!

#5-Don't stop the music!
Plesanje i pjevanje je neophodno na ovakvim sleepoverima. A za to je neophodna dobra muzika. Zato vam donosim jednu mini playlistu stranih pjesama ako želite i ako slušate ove pjesme da malo olakšam posao!
1. This is what you came for
2. This one's for you
3. Don't let me down
4. Roses
5. Send my love
6. Try
7. Just like fire
8. No broken hearts
9. Uncover
10. Lush life
11. Never forget you
12. Me,myself & I
13. Cheap thrills
14. Alive
15. Summertime sadness
16. Me too
17. No!
18. Into you
19. Let me love you
20. Dangerous woman
Uz ove pjesme naći ćete i slične koje sam vjerojatno zaboravila napisati.


I,to je to za ovaj post. Nadam se da vam se svidio i da će vam barem malo pomoći u daljnjem planiranju sleepover partya. Pišite mi mišljenja u komentare ili na ask,a mi se čujemo idući put! Xoxo❤️


2 komentara:

  1. Post je svakako od velike pomoći draga! Slike su divne kao i uvijek.. Tvoj blog je primjer savršenstva.❤☺
    www.coatandcupcake.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znaš koliko mi ovo znači! Hvala do neba!❤️By the way,people,ispričavam se što sam gore stavila krivu sliku,dvaput je postavljena a sada to nisam u mogućnosti popraviti,joj.

      Izbriši