subota, 2. srpnja 2016.

June favourites!

Hello darlings,dobrodošli u još jedan post na ovom blogu. Došao je kraj još jednom mjesecu ove godine,prebrzo prolazi vrijeme! Još samo dva mjeseca praznika,lol. Danas vam donosim moje favorite tijekom lipnja. Da ne duljim,krenimo!

-Beauty favs-

#1-Balea pH 5,5 šampon 
Naziv šampona je totalno kompliciraaan,lol. Uglavnom,ovo je jedna od najboljih proizvoda prethodni mjesec,like,ovaj šampon mi je preporučila frizerka i oduševljena sam,nimalo mi ne masti kosu,odlično njeguje tjeme tako da imam i manje peruti,a miris može proći,huh. Nemam što više reći,sve riječi hvale za ovaj proizvod i definitivno ga svima preporučam,mislim da djeluje na više tipova kose. And,if you'd like to know,kupila sam ga u DM-u,no ne znam cijenu,lol.❤️


#2-Essie lak za nokte
Well,odmah kad je krenulo ljeto,moji nokti su bili lakirani,hehe. Koristila sam puno lakova,ali ovaj je jedan od najdražih. On i jedan max factorov koji trenutno nije kod mene,huh. Uglavnom,znate i sami da su Essie lakovi vrlo kvalitetni lakovi ako ne računate one najbolje kod kozmetičarki. Anyways,obožavam ovu boju,nekako je posebna iako je crvena,lol. Ovo je nijansa russian roulette i jednostavno sam in love. U svakom slučaju,jako kvalitetan lak i definitivno vrijedi potrošiti 70-ak kuna na nj. Ako ikoga zanima,možete ga nabaviti u Mulleru!



#3-Afrodita 3 in 1 cleansing gel
Kao i većina tinejdžerica,i ja imam ponekih problema s prištićima i miteserima i kako bih ih spriječila koristila sam razne proizvode,no ovdje završavam s potragom. Našla sam nešto predobro. Već tri mjeseca ovo koristim i prezadovoljna sam rezultatom. Prištići se pojavljuju samo kada zapustim čišćenje lica,kada sam lijena,a miteseri su u puno,puno boljem stanju. Kod ovog proizvoda sviđa mi se i što se može koristiti kao sredstvo za čišćenje lica,kao maska i kao piling,ono,predobro! Kupila sam ovo u DM-u za 30-ak kuna i,kao što sam rekla,oduševljena sam učinkom i definitivno planiram nastaviti ovo kupovati.😊


#4-Allesandro rašpica za nokte
Ovaj mjesec sam imala dosta poteškoća s nekakvim sitnim grbicama na noktima zbog kojih mi je lak lošije izgledao. E,to sam riješila pomoću ove predobre rašpice za nokte. Mama mi ju je imala doma,a kupila ju je u paketu od 3 iste takve u dm-u. I posebno mi se sviđa što je malo drugačija od onih skroz klasičnih jer ima 3 koraka do dobro oblikovanih noktiju. I svaki od njih dobro napravi svoje čudo. Ukratko,obožavam ovu rašpicu i planiram ju i u budućnosti koristiti,a i vama bih ju od srca preporučila!☺️


-Outfit favourites-
Ovaj mjesec sam imala dva omiljena outfita,a to su sljedeći!

1st outfit!
Ovaj outfit je sasvim nov,to možete vidjeti ovdje,u mojem h&m haul postu. Ovaj šorc je jednostavno moj omiljeni ove godine,preudoban je i jaako mi se sviđa. Majica isto tako-fora su mi šljokice,a posebno mi se sviđa to što je drugačijeg oblika,malo je dulja i tako! U svakom slučaju,ovo je definitivno moja najdraža kombinacija ovaj mjesec!


2nd outfit!
Drugi outfit je od prošle godine,lol,i lani mi je bio jedan od omiljenih,baš je nekako sladak,heh. Uglavnom,sastoji se od ove h&m majice na resice na kojoj piše 'cool as ice cream' ovim nekim cute fontom,lel. A hlače su opet h&m i njih isto jaako volim. Ove godine se opet prodavaju ovakve,ali sa ružnijom nijansom zelene i ta mi se nimalo ne sviđa. Anywaaays,predobre su i sviđaju mi se 'končići' koji su ovako iskidani,heh. Obožavam i ovu kombinaciju,opet,definitivno druga najdraža!😁
P.S.-ispričavam se zbog loše ove slike poviše jer sam jaako žurila na plažu i jedva sam stigla slikati u žurbi,huh

-Books,films,series-
A što se tiče ovih favorita,nažalost ih nemam. Još tražim knjigu koju planiram čitati,još tražim seriju koju planiram gledati i još tražim film,lol.
A od ovih uobičajenih serija gledam samo kriminalističke tipa mentalist i navy cis!😊

I to je to što se tiče ovog posta,I hope I wasn't boring! Pišite mi mišljenja u komentare i na ask,a mi se vidimo u idućem postu. Xx💋

Nema komentara:

Objavi komentar