subota, 10. rujna 2016.

What's in my school bag + tips for being a morning person!

Hello everbody! Dobrodošli u još jedan post nakon 7 dana,meni se čini da je prošlo puno više vremena,lool. Kako vam prolaze prvi dani/tjedni škole? Jeste li zadovoljni kako ste počeli? 
Danas vam donosim što se nalazi u mojoj školskoj torbi i neke savjete kako postati jutarnja osoba,odnosno lakše se buditi ujutro! So,let's get started!

-What's in my school bag?-

Ovu torbu imam još od prošle godine,Converse All Star plava torba sa zvjezdicama,as you can see. Svidjela mi se čim sam ju vidjela,ljubav na prvi pogled!
Sastoji se od,naravno,dva džepa. Jedan je mali,jedan veliki.

U velikom džepu držim,obviously,knjige i bilježnice koje taj dan nosim u školu i,ispred njih,svoju pernicu. 

U velikom džepu postoji još jedan maleni džepić u kojem ponekad držim mobitel,ako ga ne stavim naprijed. Inače nije toliko potreban,što se mene tiče.


I,u prednjem džepu su razne stvari! Na početku godine nije toliki nered koliki je na kraju-papirići i razno smeće se stvori tijekom godine,lol. Uglavnom,tu držim novčanik ako mi zatrebaju neki novci za nešto pojesti ili popiti nakon ili prije škole,ključeve od kuće jer mi jednostavno trebaju,lol(nema ih na slici,that awkward moment kad ne možeš naći ključeve). Tu također nekada imam i mobitel. Neke osobe ne nose mobitel u školu,ali ja moram,to mi je must-have iako je zabranjeno korištenje tijekom sata. Nikad ne znaš kad treba zazvati nekoga ili nešto slično,tbh. Pri počeku godine ovdje držim i raspored sati da se ne izgubim u školi lol,a kad zapamtim napamet raspored više ovaj papir ni ne koristim. I u tom džepu se još nađe i moja užina. Cause,ne mogu gladovati svih,većinom 6 sati. As I said,tu se nađe još puno stvari,ali trenutno ih još nema,trenutno je uredno,lol. Nekada imam i kišobran sa sobom,onaj mali,za slučaj kiše,naravno!


To je to što se tiče moje torbe,a sada prijeđimo na drugi dio posta!

-Tips for being a morning person!-

1.-No electronics!
Prije spavanja je loše buljiti u televizor,mobitel,laptop ili bilo koji drugi uređaj jer tako teže zaspemo,iako to svi radimo,priznajmo! Probajte se natjerati da barem sat vemena prije odlaska na spavanje isključite svu elektroniku. Možete raditi nešto drugo,probajte čitati više knjiga ili raditi nešto što,naravno,ne uključuje tehnologiju. Također,ako mobitele i ostale uređaje punite preko noći,onda ih punite negdje izvan spavaće sobe jer jako zrače i također utječu na vaš san.☺️


2.-Eat breakfast and drink something!
Svi znamo da je doručak najvažniji dio dana i da ga ne smijemo preskakati,ali mnogi ljudi to svjesno rade. Probaj svaki dan jesti doručak! Probudi se ranije,ako nemaš vremena inače,ili putem do škole pojedi nešto tipa one kekse Elvita ili neki Muesli to go! Nešto ti jednostavno mora dati dodatnu energiju ujutro,jer samo spavanje nije dovoljno. Uz to,možeš popiti nešto zdravo tipa neki smoothie ili vodu s limunom ili pak voćni jogurt. To dosta razbuđuje ljude,a i steći ćeš naviku zdravog hranjenja,barem ujutro.😂😊


3.-Morning playlist! 
Nešto što te može razbuditi i učiniti bolje raspoloženom ujutro jest lista tvojih najdražih pjesama. Kad se probudiš odmah upali tu playlistu,pleši,a usput se spremaj. Definitivno će ti pomoći!😚


4.-Workout!
Yeees,I know,nikome se ne da vježbati ujutro! Ali,zašto ne? Ne moramo mi imati želju za mršavljenjem,nekakvo razgibavanje i nekakvo malo vježbanje će te definitivno razbuditi ujutro i bit ćeš zasigurno bolje volje! Tko želi,može ujutro i trčati ako imate vremena,ali ako ste malo ljenji,dovoljno je malo se razgibati ujutro čisto da se razbudite!😁

I to je to za ovaj post,nadam se da vam se svidio i da je bio od neke pomoći. Pišite mi mišljenja u komentare i na ask,učlanite se u blog,a mi se vidimo u sljedećem postu! Xoxo!❤️


Nema komentara:

Objavi komentar