četvrtak, 23. lipnja 2016.

A day in my life | summer edition☀️

Hello my loves! Dobrodošli u još jedan post na ovom blogu. Opet,oduševili ste me i iznenadili vašim mišljenjima i kritikama,jako sam vam zahvalna na tome i hvala svakome tko je pročitao barem djelić posta. A uskoro možete očekivati i collab,yaay! 
Uglavnom,danas vam pišem kako izgleda jedan od mojih dana tijekom ljeta. Nije svaki dan identičan,naravno,ali ovako najčešće prolazi moj ljetni dan. Let's get started!☺️

Prvo se,naravno,probudim. Najčešće se budim oko 9:30 ili 10 jer kasnije idem spavati ljeti,lol. Ali općenito nisam tip osobe koja previše spava,idk why. Kad se probudim,ležim u krevetu još jedno 15 minuta jer mi se ne da dizati iz kreveta. Razbuđujem se,razmišljam o glupostima i slično.


Kad se dignem iz kreveta,odem u dnevni boravak i,ako još nitko od ukućana nije budan,legnem na kauč i provjerim obavijesti na mobitelu i društvenim mrežama. Ako je netko već budan,idem odmah doručkovati. Kakav god taj 'raspored' bio,nikad ne preskačem doručak. Jedem sve i svašta-nekad žitarice,nekad tost i maslo ili nutellu itd.


Nakon doručka se ponovno izležavam,ništa posebno. Dogovaram se s prijateljicama oko odlaska na plažu,nekad znam i gledati televiziju,lol,i tako.

Obavljam osobnu higijenu-perem zube,očistim lice Afroditinom maskom/pilingom...


Oko 12h se počnem spremati za odlazak baki,kod koje svaki dan ručam. Stojim pred ormarom i razmišljam što ću obući. Kada odaberem,obučem se i krećem na ručak.


Kod bake,dok čekam ručak,malo pročitam neke časopise i tako to,hehe,a nakon što pojedem ručak čeka me nešto slatko,as always. 


Poslije se vratim doma,odmorim i počnem spremati za plažu. Na plažu uvijek idem oko 15:30,nekad malo prije. Spremim sve stvari i idem uživati,aa.

Na plaži se,obviously,kupamo,družimo,smijemo,zabavljamo i nema onoga što ne radimo,hahaha. To je definitivno najzabavniji dio dana.

 Oko 19h odemo s plaže i šetamo se po gradu,jedemo sladoled ili nešto slično u našoj najdražoj slastičarni i zabavljamo se dobar dio večeri.

Poslije,kada dođem doma,večeram i obavim osobnu higijenu. Tuširam se,operem zube itd.,you already know the story. Kad odem u krevet,nekad nešto pročitam,ovisi o tome koliko mi se spava. I eto,to je moj dan.☺️❤️


To je to za ovaj post,hope you like it. Pišite mi mišljenja u komentare i na ask,učlanite se u blog,a mi se vidimo idući put. Love you,xx.❤️

Nema komentara:

Objavi komentar